15 paź 2007

.: 18.10.07 - Slam z Daro

W czwartek 18 października w godzinach 19 - 22 odbędzie się slam prozy w Pubie Amigos w Białymstoku, ul. Malmeda 17. Będę tam występował. Zapraszam serdecznie. Daro

  • program Festiwalu Pora Prozy

    update 02.10.07 - Zrobiłem niezłe show na slamie prozatorskim. Mam już swój fanklub. Relacje z tegorocznych slamów:

    1 marca 2007 - W Białymstoku w Pubie Amigos odbył się Slam Poetry. Zaprezentowałem na nim w trzech rundach takie utwory jak, : "Rycerski honor - rycerska duma", "Moja natura", "Litania do Swaroga", "Czy jest taki świat ?", "Rozmawiaj ze mną". Zająłem drugie miejsce i otrzymałem nagrodę książkową. Występowałem pod pseudonimem Janosik. Gwiazdą wieczoru był slamer Jaś Kapela z Krakowa.

    18 pażdziernika 2007 - Odbył się po raz pierwszy w Białymstoku w Pubie Amigos slam prozatorski. W dwóch rundach zaprezentowałem takie opowiadania jak : " Poskromienie złośnicy" i "Straszliwy duch". Występowałem pod pseudonimem Janosik. Zająłem drugie miejsce i otrzymałem nagrodę książkową.

    Oto zdjęcia :

  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz